Jouw persoonlijke situatie is altijd ons uitgangspunt voor een gedegen, passend en 100% onafhankelijk advies.
Onze algemene voorwaarden
In onze algemene voorwaarden kan je informatie vinden over onze werkwijze, wat je van ons mag verwachten, wat wij van jou verwachten, hoe wij omgaan met jouw persoonlijke gegevens en wat je kunt doen als je een klacht hebt.
Onze dienstenkaart
Onze vergelijkingskaarten
Waarom een vergelijkingskaart?
De verplichting om klanten te wijzen op onze vergelijkingskaarten komt voort uit het provisieverbod die in 2013 haar intrede deed. Wij zijn blij met deze wetgeving. Iedereen moet zich nu aan regels houden die onafhankelijke advisering bevorderen.
Met de vergelijkingskaart maak je als consument een goede vergelijking tussen verschillende adviseurs. Op de vergelijkingskaart staat informatie over de dienstverlening, onafhankelijkheid en de kosten van de adviseur. Alle financieel dienstverleners werken met hetzelfde standaarddocument. De vergelijkingskaart is de opvolger van het dienstverleningsdocument.
Beloningsbeleid
In onze dienstverlening staan de belangen van onze klanten centraal. Dit vindt onder meer zijn uitwerking in de wijze waarop wij onze medewerkers belonen.
Wij zorgen ervoor dat onze medewerkers niet worden geprikkeld door de beloning tot het onzorgvuldig behandelen van klanten. Het beloningsbeleid is zodanig ingericht dat het bijdraagt aan het bevorderen, aantrekken en behouden van de juiste medewerkers.
De hoogte van de beloning (salaris en andere arbeidsvoorwaarden) van onze medewerkers is niet afhankelijk van de hoeveelheid of de soort financiële producten die hij of zij adviseert. Daarom bestaat de beloning van onze medewerkers uitsluitend uit een vast salaris. Deze zijn marktconform. Een eventuele verhoging van het vaste salaris is evenmin afhankelijk van de hoeveelheid of de soort geadviseerde financiële producten.
In de beoordeling worden medewerkers getoetst op klantgerichtheid en integriteit. Deze beoordeling bepaalt onder meer de hoogte van het vaste salaris.